Nyheter
Support/brukerstøtte hos Kirkedata
Vi har til enhver tid bemanning på vår support som tar imot Deres henvendelser.
Av og til er det likevel slik at mange ringer samtidig, slik at vi ikke klarer å besvare disse med en gang.
Her kommer litt info om hvordan dere kan få hjelp eller bli informert på alternative måter.
EPOST
Send en epost til support@kirkedata.no
Denne vil komme direkte inn i vårt helpdesksystem, og vil bli lagt til den eller de som raskest kan løse dette.
Dersom dere trenger hjelp vedrørende et problem i et dataprogram, anbefaler vi at dere sender med et bilde av problemstillingen.
- Vi har tre linjer til vår support, slik at den eller de som best kan løse saken, får tildelt denne.
3. linje-saker kan ta lenger tid å få svar på enn 1. linje, da det ofte medfører programmering, installasjoner eller lignende.
DRIFTSMELDING
Dersom det er problemer vedrørende serverpark eller Internet-linjer, kan dette føre til svært mange telefoner samtidig, og dere vil komme inn i en lang telefonkø.
Kontroller i slike tilfeller gjerne driftsmeldingene våre, som vi til enhver tid legger ut øverst i høyre marg på: www.kirkedata.no.
SELVHJELP
Driftsrelaterte spørsmål har vi samlet i en egen veiledning som vi kaller Driftshåndbok. Denne er til enhver tid nedlastbar i oppdatert versjon på vår hjemmeside.
Her kan dere lese om hvordan knytte seg opp mot våre servere hjemmefra, hvordan nå tak i Outlook-kalendere fra mobil/nettbrett med mer.
TILBAKERINGING
Dersom dere må ha hurtig svar, og allikevel ikke kommer gjennom på telefon, kan dere forsøke å velge tilbakeringing som innvalg i telefonssystemet.
Da ringer vi tilbake så snart vi kommer til din plass i køen.
Vær oppmerksom på at telefonsystemet vårt ikke takler tilbakeringing over natten.
Vi jobber hele tiden for at våre kunder skal få best mulig hjelp hos oss.